fredag 26 mars 2010

Ni kan tacka mig för soliga fredagar! ;-)

Skämtar förstås....
Men faktum är att sen jag började jobba fyra dagar
i veckan, så har mina lediga fredagar haft underbart väder!



Idag har här städats och fejats, och tidigare i veckan fick vi alla
fönster tvättade (en liten födelsedagspresent till undertecknad kan vi säga...)
Går riktigt bra att spana ut genom dom nu!
Har sett både fåglar och katter i våra äppleträd idag.
Vår lilla Jackson tror att hela trädet med div. fågelmat i är en
enda stor kattleksak. Idag när han försökte få tag i och leka med
fågelfröautomaten så fick han sig en liten flygtur.. SÅ rolig han
såg ut när han förlorade balansen och trillade ner i snön.. :-)
Katter har ju nio liv som bekant
- så han bara reste på sig och skuttade vidare!


Nu blir jag serverad rökta räkor och aioli av maken -
vi firar nämligen lite idag... Berättar nog mer om det en annan dag!




Önskar alla en härlig fredagskväll!





5 kommentarer:

  1. Tack! Jag misstänkte väll att fredagssolen berodde på dig... *hihi*
    Vilka söta blommor... Det är något visst med pärlhyacinter.
    Hoppas att ni fick en mysig kväll!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Ja idag har det verkligen varit en underbar dag:)
    härligt söta blommor och hoppas ni får en mysig mysig fredag.
    kram
    sandra
    Ps jag ska behålla det som det är

    SvaraRadera
  3. Mmmm..mumma..min favorit!..rökta räkor m aioli menar jag :)

    Du har varit så flitig idag så jag hoppas att du unnar dig en leeeeeeeeeedig helg!..du ska väl på loppis antar jag ;)

    Kramis vännen!
    //Sanne..

    SvaraRadera
  4. Kan du trolla hit den solen på fler dagar? Jag misstänker att vi behöver sol dygnet runt om vi ska få bort all snö till midsommar.
    När får man se loppisfynden?!

    SvaraRadera
  5. Hej och tusen tack för grattis - här kommer ett stort efterskottsgrattis till dig! Ibland så undrar man verkligen var åren tar vägen?

    Ja det är så spännande med en ny kamera, ska bli otroligt kul att utveckla mitt fotande.
    Ha en fin vecka, snart är det påskledigt!
    Hälsningar monica

    SvaraRadera