torsdag 15 april 2010

Utmaning - annorlunda inlägg!

Hade inte tänkt göra ett inlägg ikväll!
Surfade bara runt hos er andra, och hamnade hos Helt enkelt.



Har ni inte besökt AnnaMalin ännu så rekommenderar jag det!
Fantastiska bilder med stark formkänsla där!

I vilket fall, så hade hon antagit en utmaning,
och skickade den vidare till de som ville.
Man letar helt enkelt (!) reda på sin 10:e sparade bild,
och berättar lite om den.





Min tionde bild har inget med inredning att göra.
Det blev en bild från min systerdotters bröllop i januari.
Mer om det kan du hittar du här.

Bilden - visar min äldsta dotter Saga och min man som spelar och
sjunger på festen. Önskemålet var country... och en variant/egen
tolkning av det fick det bli! Här framförs Love Story (Taylor Swift).

OM du har behov av sång/någon form av livmusik till en tillställning,
bröllop, dop, begravning, taklagsfest, födelsedag...
Så maila mig! westmarie@hotmail.com
Referenser finns!



Vill du haka på utmaningen vore det kul! Och spännande..
Den 10:e bilden du sparat -vad kan det vara?




2 kommentarer:

  1. Min tionde sparade bild... hmmm ska nog anta den utmaningen i morgon. Hur gick det med hallen? Skulle ha varit så kul att få se deras miner när de kom hem och så var hallen i en annan färg *hihi*. Trevlig helg!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Så fint du skrivit, tack så mycket...

    När jag antog utmaningen var jag lite rädd för vad jag skulle hitta ;) Men en halvfärdig bild på huset kändes ju helt okej :)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera