tisdag 24 augusti 2010

Rött och sött



Hej alla! Idag blir det lite rött och lite sött (och lite syrligt... ;-)



Syrran har gjort supersöta mjuka mobiler - passande för barnrummet. Mobildprydnaderna är från Maileg, tänkta för julgran. Men visst blir det mysigt även så här!





Något nästan lika gulligt med sina små "spetsmössor" på är den hemgjorda hallonvinägern. Sätter härlig sommarsmak på salladsdressingen. Rekommenderas starkt!




Idag efter jobbet så tog jag på mig joggingskorna och tog med hund och yngsta dottern på promenad! Det blev en timme ute i lite ojämn terräng och upp och ner från utsiktsberg. Så skönt det var för min onda rygg! Vila ska man inte, utan ut och gå!! Måste visa en bild från toppen av Örnberget:



För mig blir det nu två spännande dagar, vi har lite nystart på ett stort kompetensplaneringsprojekt som jag är med och "styr". Imorgon blir det både utbildning och lite kick off för ett gäng nyckelpersoner. Håll tummarna för att allt faller på plats! Sköt om er och ha en riktigt bra fortsatt vecka.


5 kommentarer:

  1. heeeeeeeeej!
    vilken härlig bild på dig där på berget, så spännande med ditt jobb, håller tummarna må du tro!
    vi jobbar ju inte såå långt ifrån varandra...vissta var du i vasastan, kanske har du tid för en lunch?
    sååååå söta mobiler syrran din gjort!
    må gott,och ta hand om ond rygg!! varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Myyysiga mobiler! Så sött, så sött, precis som hallonvinägern!
    Kul med kick off och nystart i projektet! Och du ser ut att styra bra där uppe från bergets topp!

    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  3. Vilka fina flaskor med hallonvinäger! En sån vill jag ha!!! Låter jättemumsigt. Och mobilerna var jättesöta.

    Ta hand om din onda rygg!
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara spetsmössor på burkarna, man vill verkligen ha en sån burk. Ha en fin helg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera
  5. Jättefin mobil, mycket snyggare än en i grälla färger i plast (som känns som det vanligaste alernativet bland barnmobiler)Häftig bild med dig på, det tycker jag fastän jag har lite höjdrädsla.... Hoppas att dina spännande dagar blir just så spännande som du önskar!

    SvaraRadera