fredag 17 februari 2012

Hänt i veckan...

...eller pytt i pannan skulle man kunna säga. Man tar lite av lite allt möjligt och serverar helt enkelt. Då kör vi...


Måndag: Jackson fångad av en kameralins när han ligger i en helslapp skön ställning mitt på köksgolvet.
"Jag sover..."
"Jag ser dig nog..."

Tisdag: Lite rosor fick pryda bordet Alla hjärtans dag till ära!



Onsdag: ?
Torsdag: ?

Fredag! Solen tittade in, både rosor och äpplekvistar har slagit ut.Vårkänslor!!
Bakom rosorna på väggen ser ni "nya" peace-tavlan som kommit upp på köksväggen.
Den gamla dörren som stod här återfinns numera i vardagsrummet!

Korgstolarna står som ett par längs väggen under tavlan. Katternas nya utkiksplatser...


En sak till har fotats här hemma idag... men det visar jag imorgon! Bjuder på en cliffhanger så länge:
Rörmokarn har varit här... nåt efterlängtat har fixats... en ny idé realiserades... och jag är SÅÅ nöjd!

Nu blir det fredagsmys!

1 kommentar:

  1. Riktig vårfeeling med äppelkvist och fint med alla rosor. Peacce tavla på väggen snyggt och katten ser ut att må gott :-)

    Ha en fin helg. // Lissen

    SvaraRadera