söndag 12 september 2010

Tillbaka!

Hej mina vänner! Jag har varit i sooolen en vecka, helt underbart! Närmare bestämt i Spanien, Torrevieja. Sooolkusten! Och det var det verkligen - strålande sol och ca 30 grader varje dag hela veckan. Det var så skönt att bara lämna allt som stod på "att göra listan" och bara slappa och ha det skönt tillsammans, hela familjen.
Hemma igen så står naturligtvis köksrenoveringen i fokus, det går långsamt framåt... Jag vet att en del vill se bilder.. och jag lovar - det kommer! Men idag får ni se några av alla bilder jag tog i Spanien. Jag fann mycket att inspireras av, vita hus, detaljer, stenläggning, blommor, uteserveringar, inredning - mycket i svart och vit, det gillar jag! Hoppas att även ni gör det.


























En resa söderut så här i början av hösten kan verkligen rekommenderas. Har så mycket semester och sommarkänsla i kroppen nu, kommer att räcka ett tag... Mmmm... Önskar alla en riktigt bra vecka. Hasta luego!



5 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Förstår att du har njutit. Nu var det länge sedan, men i många år åkte vi alltid till Grekland i september. Håller med om att det förlänger sommaren!

    Vilka härliga livsnjutartips i förra inlägget. Pussels sovstil ser skön ut...

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. ohhh vilka bilder, kan tro att det kändes skönt!
    så välkommen hem då! må gott, vi höres!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Vackra semesterbilder! Man ser att du har njutut - för du har sett det vackra i din omgivning :-D

    SvaraRadera
  4. Så mysigt att få gå där och fotografera, lyckos. Semester, så härligt!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga soliga bilder! Fick mig att längta till Spaniens värme också :)
    Längesedan jag var söderöver nu men det brukar alltid vara lätt att hitta mycket vackert att föreviga. Allt från husfasader, dörrar, skyltar, prunkande blomlådor, katter, hundar, åsnor :) ....och så den vackra naturen med stränder, berg osv. såklart :)))

    Kram, Carina

    SvaraRadera