torsdag 23 september 2010

Vårkänslor!


Hemma igen från Hannus föredrag!
Hannu visade inspirerande bilder och berättade för oss om att det är dags att gräva ner lökar och knölar nu, för att kunna njuta av underbar blomning i vår. Från de tidigaste snödropparna till höstens blå novemberkrokusar. Nu är jag sååå sugen på massor av snödroppar, hela mattor av dom vill jag ha i gräsmattan! Fast det görs ju inte i en handvändning....


Jag passade i alla fall på att ta med mitt ex av Hannus senaste bok, och få den signerad. Å nu ska jag läsa om den, och kolla lite extra på alla bilder. Han har så spännande idéer ibland, Hannu!




Vill ni se fler sköna bilder på temat vårlängtan så kolla in Hannus hemsida. Eller Hannus blogg!




1 kommentar:

  1. Hannu är jättemysig och innan man hinner blinka är det vår igen!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera