torsdag 26 november 2009

Min version av prylhylla med spetsar

Tänk vad bilder man ser på andras bloggar eller i inredningstidningar kan inspirera!! När jag första gången såg en prylhylla med spetsar - ville jag genast göra en själv!
För en tid sedan hittade jag denna hylla på en second hand-butik. Den fick förstås följa med hem, och jag har sedan dess tänkt att jag skulle fylla den med spetsar. Har dock trott att jag nog inte hade tillräckligt i gömmorna, men så idag började jag rota... Och det fanns ju faktiskt en hel del! Så nu sitter denna hylla uppe på väggen - jättenöjd är jag! :-) Och så praktiskt att se alla spetsar, band och snören - nu i pyssel och julklappstider.
Nu väntar sängen - den är efterlängtad just idag... Har haft en tuff ganska slitsam arbetsdag - då finns inget bättre än lite kreativt pyssel - på så sätt fyller i alla fall jag på med energi! Sov gott! Kramar från Marie

5 kommentarer:

  1. Halloj!

    Vilken underbar hylla! Tänk vad inspirationen ute på bloggarna smittar av sig. Jag har också en liten variant av hylla på gång. Måste smörja maken lite bara... Han kanske kan få köpa något till båten, hihi...

    Tack för din kommentar hos mig! Blev jätteglad!

    Önskar er båda en härlig och mysig adventshelg!
    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  2. Det där var riktigt vackert.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Tack för gulliga kommentarer - det värmer! Kramar Marie

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det här en mycket finare användning av de gamla prylhyllar än att ha en massa små porslinsfigurer i dem. Tyvärr har jag ingen ledig vägg för en spetshylla...

    SvaraRadera
  5. Hräligt när man ser vad man har...får inspiration till att skapa nytt :)

    SvaraRadera