torsdag 3 december 2009

På jobbresa...

...i Strömstad! Så fint det är här! Idag när jag vaknade och hela världen var full av rimfrost (utsikten från mitt hotellrum är helt fantastiskt) kom verkligen vinterkänslan! Hela dagen har jag längtat ut, men inte haft tillfälle att vara ute mer än promenaden mellan konferensdelen och hotelldelen. Bilderna har en av deltagarna tagit - vi satte en kamera i handen på några som skulle ut och promenera - och vilka fina bilder de kom tillbaka med! Nu sitter jag nöjd och glad på mitt lyxiga hotellrum, efter en trevlig middag, men framförallt nöjd med att jobbet blev lyckat! :-) Men jag längtar allt hem lite... Imorgon blir det tåg tvärs över Sverige - det tar en stund... Men vi ses på bloggen när jag kommit hem! Kram från Marie







1 kommentar:

  1. Tjusiga bilder! Synd att det blivit varmare redan - grådasket är inte lika kul som rimfrosten.

    SvaraRadera