fredag 29 oktober 2010

Konferenslokaler!

I mitt jobb hamnar jag alltsom oftast i olika konferenslokaler. Ibland på vårt eget huvudkontor, i våra utbildningslokaler, på någon kursgård i landet, eller som igår - i konferenslokaler mitt i centrala Stockholm. Kunde inte låta bli att spana på inredningen - den var såå omsorgsfullt planerad!

Massor av trevliga blickfång för en inredningsjunkie som jag. Och vilken tur att jag hade kameran med mig, så att jag kunde ta lite bilder efter avslutat seminarie.




Tyvärr kan jag inte visa bilder på den fantastiska kakbuffén som serverades till vid fikapausen, för då hade jag inga tankar på kameran utan hade fullt sjå att välja.... Det som serverades var hembakat på recept från denna bok - kul idé att presentera boken och att även ha den till försäljning.



Till och med konferensborden var snygga, och mycket lämpliga för en flexibel möblering. För den som ville gick det bra att byta ut stolen till en pilatesboll.


Gardinerna var verkligen snygga! Det var längder i två olika grå linnenyanser samt en spetsgardin. Ser ni vad snygg spetsgardin! Ser ut som det skulle vara virkade runda smådukar sammansatta till en stor gardin.. Hmm, ger mig idéer... Har ju samlat på mig en del virkat från loppis...


Jag har som sagt sett många konferenslokaler, med den här ligger nog på 1:a plats just nu. En väl genomtänkt möblering som både är funktionell och snygg - verkligen imponerande!


Önskar alla en underbar fredag! Vi ska åka till stugan i Hälsingland och njuta av tystnaden mitt inne i skogen. Jag tar med mig kameran så får ni sen se lite bilder från vår lilla stuga, tror inte att jag visat det tidigare!





1 kommentar:

  1. AH! Ser vart du har varit. Har själv kursat där i fem dagar i höst. Så himmelens fint, mysigt, smakfullt, hemtrevligt och gott.... Kram Agneta

    SvaraRadera