måndag 11 oktober 2010

Tisdagstema - sovrum!

Skulle vilja ha en spännande vägg bakom sängen i sovrummet.... Det har du väl! Skulle nog en del säga som varit hemma hos oss... det är bara det att jag har INTE valt den! Det är nämligen en fondvägg med en tapet som har stora oranga cirklar, på ljus botten. Effektfull, men inte riktigt min smak. (Har inte nån bild att visa heller, har ingen lust med det... ;-)Tegelvägg, eller ännu hellre en brädvägg - önskar jag mig!


Och väldigt gärna i ett så här stort sovrum med fantastiskt ljus från fönsterväggen som vätter rakt ut i trädgården. Lite speglar och en änglalik lampa - kan det bli skönare??



Det skulle i så fall vara... lite ruffiga detaljer! Detaljen ovan är faktiskt järn! En detalj från sängen Handel som finns att beställa och beskåda på http://www.andsotobed.co.uk/. Detaljerna i gjutjärn är handmålade för att likna läder, typ betsel. Jättesnyggt tycker jag!



Och till sängen en liten sittbänk i samma stil förstås. Som man kan ställa resväskan på när man packar.




Ja drömma kan man! Det är alldeles gratis.... Fortsätt nu in på Fabriken och kolla in alla andra bidrag på temat sovrum.






2 kommentarer:

  1. Läckra sovrum, ska göra om vårt men vet inte hur det ska se ut! Det är ju inte så stort tyvärr!
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Din fondvägg i sovrummet låter intressant.....
    Hmmmmmm....oranga cirklar....

    Men du, den där järnsängen med "läder" detaljer var ju ohyggligt snygg! Ja tack säger jag till den, och gärna en vitlaserad brädvägg bakom. Uj uj uj va snyggt! Om man vore ekonomiskt oberoende...suck!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera