onsdag 27 april 2011

Bättre sent än aldrig....


Värnamo busstation och Magnolia som doftar underbart! På väg att blomma över....

Just nu befinner jag mig på hotell i Värnamo, och tänkte göra ett litet hastigt inlägg på Fabrikens tisdagstema denna vecka. Ja jag vet att det är onsdag, och snart torsdag faktiskt... Men bättre sent än aldrig! Min bild får helt enkelt visa bordet här på hotellrummet. På det finns förstås datorn, en kopp te, ett armband och örhängen som jag plockat av mig och lite tidningar... Lite av livets nödtorft....




Hotellet jag bor på kallas Designhotellet, men hittills har jag inte sett något som är värt att omnämnas eller fotas... Besviken!!! Verkar bara som konferensrummen har namn efter designer. Imorgon ska vi husera i Bruno Mathsons rum. Får så om det innebär att det är möblerat med med lite snygga stolar..... Go'natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar