söndag 13 februari 2011

Söndagsbilder - vintrig "brudbukett"

Sofia är så duktig på att göra buketter! Förra året fick hon också ett uppdrag att binda en brudbukett, det kan ni läsa om här. Buketten vi visar idag är inte för bröllop - men visst skulle den kunna vara det! - utan från Sofias juldukning. Måste bara visa den för er - passar bra just nu tycker jag i sina vita vintriga färger. OM man skulle tolka naturen just nu i en bukett....




Fler söndagsbilder som vanligt i Fabriken. Nu ska jag skynda mig att göra mig iordning - dags för högmässa där vi ska sjunga GOSPEL!

Tack för besöket!


5 kommentarer:

  1. Här var det mycket fint!och vilken rolig ide med hjärtan på tråd, kul!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Mmmmmm vilken underbar bukett .Bra så vacker .Hoppas att det gicj bra i kyrkan .Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så fiiin! Gillar det ruffiga som är kontrast mot dom vita rosorna.

    Ha en bra vecka,
    Kraaam Annaleena

    SvaraRadera
  4. Underbar bukett både romantisk och tuff. Roligt att Du kommer till mässan lova att kika in och säger Hej håller som bäst på med planeringen.
    Ha en fin Alla Hjärtans Dag!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hallojsan goding!!

    Visst var det en passande, och mycket vacker, bukett för en kylig dag som denna..Brr 24 minus när jag åkte hemifrån imorse!!Gillas inte..

    Hoppas att du har haft en härlig Valentinday idag!!

    Översänder en stor, varm hjärtekram till dig min vän!!!

    //Sanne

    SvaraRadera