tisdag 11 januari 2011

Djurtema i Fabriken





De små hjortarna som jag visat förut är fyndade på Myrorna. De målades svarta, med ett lager med svart skoltavelfärg samt ett lager sprayfärg som slutfinish. Här står de på hyllan med en ny kompis - tavla med hjorthorn. I brist på äkta vara så skrev jag ut en bild på ett hjorthorn och satte i en svart ram ;-)
Tycker det är bra att inte behöva ruinera sig när man blir sugen på att hänga på en trend...



En annan trend som kanske kommer, som jag ännu inte sett i svenska hem är den här.

Vad säger ni, skulle ni vilja ha ett skönt hästmotiv på väggen??




Kolla in i Fabriken för fler djuriska inlägg!


1 kommentar:

  1. Halloj Marie!
    Ja...man tager vad man haver...och det blev ju BRA de små hjortarna och tavlan!
    Hästar på väggen....njaaaeee...tror inte jag faller för det. Men man ska aldrig säga aldrig, man är ju påverkbar av sin omgivning, fast man inte alltid vill erkänna det. Vem vet, en vacker dag kanske jag tapetserar upp en häst som fondvägg i sovrummet...
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera