söndag 30 januari 2011

Söndagsbilden - pannkakstårta


Dagens bidrag till söndagsbilderna i Inspirationsfabriken är en pannkakstårta - som skapades här igår till Irmas 12-årskalas. Använde hallonmousse, citronfromage, hallonsylt och hemgjord kolasås emellan lagren av pannkakor. Kolasås på toppen och hallon förstås.

Idag har vi ett digert schema med en hel del olika aktiviteter, så det är bäst att sätta igång nu så vi hinner! En av aktiviteterna handlar om ett besök hos en bloggare.... Berättar mer om det imorgon.... Önskar alla en fin dag!




5 kommentarer:

  1. Mums! Den där tårtan hade jag ,tyvärr ;), inte tackat nej till..hehe..ser hur smarrig ut som helst!!
    Så spännande det låter med bloggvänsbesök :)..vem kan det vara?? ..jag ger mig till tåls till imorrn!!

    ha det bäst vännen!! Kramis Sanne!

    SvaraRadera
  2. Ser festligt gott ut!
    Ha så kul på bloggbesöket.

    Ha en skön kväll. Kram Lissen

    SvaraRadera
  3. Ser läcker ut! Grattis till födelsedags"barnet" :-)
    Ha en fin söndagskväll!
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  4. Hej och grattis till födelsedagsbarnet!! Ser väldigt smarrigt ut.

    Låter som att du har haft en spännande dag idag!

    Hälsningar Monica

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott lilla stora tjejen.
    Hoppas ni har haft en rolig dag.
    Ja pannkakstårta går ju alltid hem särskild när mamma har gjord en sån god en. Smaskens säger jag bara, har inte haft frukost än så det kurrar i magen med att titta på bilden.
    Tack för din söta kommentar inne hos mig.
    Ha en skön vecka.
    Kram Gerda

    SvaraRadera