lördag 15 januari 2011

Thinking of You

Nu när julen är utstädad känner jag för ljusa, luftiga och naturnära arrangemang. ÄÄÄÄLSKAR fina stenar! Just dessa - vita, runda och lena - är hemtagna från en vit strand i Spanien. Mmmmm så härligt det var där.... *Drömmer mig bort....*



Lärkkottarna var med i jularrangemangen också, men de passar året runt anser jag. Här har jag ställt dem i en "vas" fyndad på second hand. Ingen särskilt traditionell vas som ni kan se... Svårt att hälla vatten i den.. ;-) Vet faktiskt inte vad det är! Säljaren undrade också vad det var för nåt jag fyndat, "jag vet inte" sa jag, "men den är fin!". Kunde inte lämna den där!

Har haft den som en liten piedestal tidigare. Den är i järn och lite gullig krusidullig med vit avskavd färg.

Nu ska jag börja använda den här dagen! Det blir fix och förberedelser för en trevlig afton i goda vänners lag. Ska laga en massa god (förhoppningsvis) mat snart!

Vill även bjuda ER goa fina snälla som tittar in här och gör mig så glad, in i vårt kök för en liten konsert! Filmad igår av mig, det är vår Saga förstås.... Varsågoda:






1 kommentar: