måndag 21 mars 2011

Barnkorg till salu!


Hej alla som tittar in! Ett litet annorlunda inlägg idag. Vi försöker rensa lite bland alla prylar hemma... ;-) Jag tror att det är fler där ute som gör detsamma! Måste ju få plats för nya fynd!


Denna korg har tjänstgjort som "säng" för ett antal mjukisdjur i Irmas rum. Men nu är ju hon så stor, så ett mer tonårsaktigt rum önskas. Är det någon av er som tittar in här som är intresserad? I så fall finns den nu på Blocket till försäljning. Jag har haft annonsen ute ett tag, tom sänkt priset. För Er skulle jag kunna tänka mig att sänka ytterligare.... 700:- och den är DIN! Maila gärna på westmarie@hotmail.com.


Hämtas i Tullinge eller kan levereras till dig om du bor nånstans på vägen från Stockholm till Gamleby - kan ta med nästa gång jag åker till syrran.


6 kommentarer:

  1. Hmmm Den tiden är tyvärr över...
    Ha en fin uke!

    Klem Irene

    SvaraRadera
  2. Så fin den är.

    Nä, jag har inte gått någon fotokurs. Jag bara tycker om att ta bilder. Jag har bara en liten digitalkamera, men den funkar bra ändå.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Åååh! Hade jag haft en dotter hade jag slagit till på direkten.. Tror inte mina killar vill ha en sån hihi, hur mycket mamma än övertalar ;)
    Hoppas sängen hittar ett nytt hem snart. Den är jättefin!
    Kram

    SvaraRadera
  4. De är verkligen urbra, hoppas en ny ägare hittas snart.. Jag har en likadan, dock omålad.. Den använder jag som tvättkorg nu när lilltjejen vuxit ur den...
    Må så gott, kram Evelina

    SvaraRadera
  5. Hej. Bättre sent än aldrig. Finns korgen kvar?

    SvaraRadera
  6. Hej. Bättre sent än aldrig. Finns korgen kvar?

    SvaraRadera