lördag 5 mars 2011

DIY-pyssel med gamla tidningar

Tänkte visa lite bilder på Sofias senaste alster! Härliga strutar prydda med fåglar, urklipp från gamla tidningar, spets, rostiga kronor...





Å så en liten kik in i vardagsrummet i Gamleby - där soffbordet fått en make over! Kul idé! Nu kan man sätta sig i soffan och läsa tidningen utan att ha en! ;) (F'låt, dåligt skämt...)



Nä, nu är det dags att resa sig från soffan och sätta lite fart och packa inför den lilla helgtrippen till Karlskoga! 50-års kalas ikväll!
Lena, Camilla och Christina - here I come!



Önskar alla en underbar helg!


4 kommentarer:

  1. Uurfina strutar! Åå, bordet blev fint det också.. Jag dekorerade mitt skrivbord på samma sätt för någon vecka sedan och är fortfarande riiktigt nöjd med det..

    Hoppas att solen skiner på er!
    Kram Evelina

    SvaraRadera
  2. Häftiga grejer med tidningsurklipp. Riktigt smakfullt och dessutom lite återvinning! :-)

    Jag är förresten klar med min Trädgårdsmästarsalva om du skulle vara intresserad! http://bondjantansnaturliga.blogspot.com/

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh va snyggt!! Både bordet och strutarna! Jag måste få åka med dej till Sofia nån gång! Kram å ha en kul helg med fest å allt ;-)

    SvaraRadera
  4. Hallojsan tjejen!!

    Hoppas att helgen blev så bra som du önskade och att du hade kryat på dig innan!

    Såå snyggt Sofia har pysslat..skall genast skicka över länken till dotra min..hon har köpt en massa gamla tidningar ifrån 50-talet som hon ville göra något kul med!!

    Ha det bäst vännen!!

    Kramis Sanne

    SvaraRadera