måndag 7 mars 2011

Flora


Flora - heter skåpet som Sofia målat och satt decoupage på. Vet inte om hon har hunnit sälja det eller ej - lovar att uppdatera bloggen efter att ha kollat upp det! ;-) Annars finns det i Sofias bod som snart öppnar för vårsäsongen. Om man ringer före så smygöppnar hon också gärna...


Jag vet att Sofia har planer på att göra fler möbler i den här stilen. Visst blir det fint? Jag blir jätteinspirerad! Håller själv på med ett florabildsprojekt just nu, men det lär nog dröja innan jag visar er det... Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet där... Hmm


Idag är det en viktig dag på jobbet, så nu ska jag raskt fixa mig iordning och åka dit. Vad kul att just DU tittade in här förresten - så att jag får möjligheten att önska Dig en fin måndag!

2 kommentarer:

  1. Va gullig du är :)
    Ha en fin dag du med!

    kraam! Annaleena

    SvaraRadera
  2. Vilket FINT skåp hon har gjort! Vilken kreativitet! En fin dag till dej också, fast idag är det tisdag.....:-)

    SvaraRadera